tone of voice

پیشنهاد کاربران

لحن برند
لحن برند یا تن صدای برند در واقع نحوه بیان محتوا است . لحن برند به ما نمیگوید که چه چیزی بگوییم یا بنویسیم بلکه قواعدی است که به ما میگوید محتوا را چطور بیان کنیم. این قواعد میتواند انتخاب نوع کلمات، عبارات، اصطلاحات، تکیه کلام، لهجه، نحوه قراردادن کلمات کنار هم، ریتم یا سرعت ادای کلمات، نوع جاری شدن کلمات و . . . باشد.
...
[مشاهده متن کامل]

تن صدا
در بازاریابی : لحن صدای برند ( ویژگی کلماتی که با آن ها هویت برند خود را تعریف میکنیم. )

بپرس