۲۰۱۵ گیمز ال ال سی

دانشنامه عمومی

۲۰۱۵ گیمز ال ال سی•. ۲۰۱۵ گیمز، ال ال سی. ( به انگلیسی: 2015 Games, LLC ) ( با نام سابق ۲۰۱۵، Inc. ) , همچنین شناخته شده به اسم ۲۰۱۵، یک شرکت توسعه دهنده بازی ویدئویی آمریکایی است که بیشتر بخاطر ساخت عنوان بسیار موفق مدال افتخار: حمله متفقین، منتشر شده توسط الکترونیک آرتس شناخته شده است.
شرکت ۲۰۱۵ توسط تام کودیرکا در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد. [ ۱] [ ۲] او با تحقیق دربارهٔ افرادی که در جامعه ماد FPS شرکت می کردند، تیمی از توسعه دهندگان را جمع کرد. پس از ماه ها کار آنلاین که فقط از طریق پیام رسان فوری آی سی کیو با هم ارتباط داشتند، تیم او توانست یک ماد از موتور بازی لرزش جهت نمایش استعداد تیم ایجاد کند. کودیرکا نسخهٔ نمایشی را برای اکتیویژن ارسال کرد که اکتیویژن از کار تیم بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و به همین دلیل، با آنان یک جهت توسعه بسته الحاقی برای بازی آینده خود با عنوان SiN قرارداد بستند.
کودیرکا همه اعضای تیم خود را به تولسا، اوکلاهما منتقل کرد تا کار بر روی بسته الحاقی SiN: Wages of Sin را آغاز کند. هفت توسعه دهنده که بیش از شش ماه فقط همدیگر را به صورت آنلاین می شناختند، برای اولین بار ملاقات کردند. سه نفر از هفت سازنده در خانه ای اجاره شده توسط کودیرکا زندگی می کردند که اتاق نشیمن استودیوی توسعه را تشکیل می داد.
عکس ۲۰۱۵ گیمز ال ال سی•
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس