۹۰۲۱۰

دانشنامه عمومی

۹۰۲۱۰ (مجموعه تلویزیونی). ۹۰۲۱۰ نام یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام است که ساختهٔ جف جدا، گیب شاچز و راب توماس است. این مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۰۸ در آمریکاست. [ ۱]
موضوع این سریال کمدی درام، جا به جایی یک خانواده آمریکایی از کانزاس به بورلی هیلز در کالیفورنیا است. محور اصلی داستان بسیار زیبا، جالب و پر حادثهٔ سریال که خالی از طنز نیست، اتفاقاتی را در بر می گیرد که برای فرزندان این خانواده در دبیرستان جدید آن ها رخ می دهد.
فرزندان خانواده در دبیرستان "وست بورلی"، درس می خوانند و در آنجا با حوادثی روبرو می شوند که روابط میان آنان و همکلاسی هایشان را تحت تأثیر قرار می دهد.
فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی بر اساس فیلمنامهٔ مجموعه تلویزیونی محبوب "بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰ نوشته شده است. مجموعه اصلی ۹۰۲۱۰ دربارهٔ برخورد والدینی بسیار سختگیر با فرزندانشان بود که تقریباً همه بازیگران آن سفید پوست بودند، اما مجموعه جدید والدین خونسرد و بازیگرانی از نژادهای مختلف را نشان می دهد.
مجموعه اصلی "بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰ شامل ۹ بخش بود، پس از نمایش آن در سال ۱۹۹۰ زمانی که مقامات کمپانی "فاکس" تصمیم گرفتند تا سریال کمدی کوتاه مدت "پارکر لوییس نمی تواند لاغر شود" را در سر تا سر درام بورلی هیلز ارتقاء دهند، با شروع ناموفقی روبرو شدند.
داستان ۹۰۲۱۰، دربارهٔ خانوادهٔ ویلسون و فرزندان آن ها که دانش آموزان پولداری هستند و در دبیرستان خیالی «بورلی هیلز غربی» درس می خوانند است. فرزندان خانواده، «آنی ویلسون» و «دیکسون ویلسون» هستند. پدرشان، «هری ویلسون» همراه با خانواده اش از کانزاس به خانهٔ دوران کودکی اش بازگشته تا از مادرش «تابیتا ویلسون» که در گذشته یک ستاره تلویزیونی بوده، مراقبت کند. «آنی» و «دیکسون» تلاش می کنند تا با زندگی جدید خود سازگار شوند. در این راه دوستان جدید پیدا می کنند و تلاش کلی آن ها برای دستیابی به اهداف و آرزوهای خود و خانواده شان است.
• فصل اول:۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹
دبی و هری ویلسون به همراه دختر خود، اَنی و پسرخواندهٔ خود، دیکسون، از کانزاس به بورلی هیلز، جایی که هری ویلسون در آن بزرگ شده نقل مکان می کنند و در منزل مادر هری ویلسون ( تاباتا ) ساکن می شوند. هری مدیریت دبیرستان وست بورلی هیلز را بر عهده می گیرد. اّنی و دیکسون نیز که سال اولی هستند به همان مدرسه می روند. به مرور زمان مشکلاتی برای خانواده پیش می آید.
عکس ۹۰۲۱۰ (مجموعه تلویزیونی)
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس