پرسش خود را بپرسید
استراتژی نفوذ در بازار میتواند با سایر استراتژیها مانند استراتژی رقابتی، استراتژی توسعه بازار و استراتژی توسعه محصول ترکیب شود.
ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺳﻬﻢ شرکتﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ
٣ ماه پیش
٦٢
ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺳﻬﻢ شرکتﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻓﻌﻠﻲ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ بیانگر کدام ﻳک ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗژﻳﻬﺎﻱ ﺯﻳﺮ ﺍﺳﺖ؟
٠ %
ﺍﺳﺘﺮﺍﺗژﻱ ﺭﻗﺎﺑﺘﻲ
١٠٠ %
ﺍﺳﺘﺮﺍﺗژﻱ ﻧﻔﻮﺫ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ
٢ پاسخ
٠ %
ﺍﺳﺘﺮﺍﺗژﻱ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ
٠ %
ﺍﺳﺘﺮﺍﺗژﻱ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮﻝ
٢,٢٦٦
٠
٠
٨٨
٢ پاسخ
مرتب سازی بر اساس:
پاسخ کاربر:
گزینهی دوم
گزینه 2) استراتژی نفوذ در بازارافزایش سهم شرکت از فروش محصولات و خدمات فعلی در بازار موجود بیانگر استراتژی نفوذ در بازار است.- دلایل:- هدف این استراتژی افزایش سهم بازار از طریق افزایش فروش محصولات و خدمات فعلی به مشتریان فعلی و جدید در همان بازار است.
- این استراتژی بر روی افزایش آگاهی از برند، وفاداری به مشتری و بهبود خدمات به مشتریان تمرکز دارد.
- استراتژی رقابتی: این استراتژی بر روی افزایش سهم بازار از طریق رقابت با رقبا تمرکز دارد.
- استراتژی توسعه بازار: این استراتژی بر روی ورود به بازارهای جدید با محصولات و خدمات فعلی تمرکز دارد.
- استراتژی توسعه محصول: این استراتژی بر روی توسعه محصولات و خدمات جدید برای بازارهای فعلی تمرکز دارد.
٦٢,٢٨٤
٩٦
٦٢٢
٦٠٦
٣ ماه پیش
پاسخ کاربر:
گزینهی دوم
٢١,٣٢٩
١١
١٤٠
٢٣٦
٢ ماه پیش