پرسش خود را بپرسید

تعیین سطح زبان…

تاریخ
٣ ماه پیش
بازدید
٩٢

نرم افزارتعیین سطح روبرچه اساسی قرارمیده؟تعدادلغات یامیزان مطالعه؟

٣٦٢
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
١٩

٢ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

رویه جاری آزمون زبان انگیسی   بشرح ذیل است⬇️

پس از  ثبت نام کردن و واریز هزینه و اخذ ویچرنامبر و کارت  آی دی  پاسپورت  و...  برای شما آزمون تافل را بعنوان مثال پیشنهاد و پست می نمایند. لطفاً   دقت کنید که ریاضیات و ضریب ها بسیار برای بارم بندی و معدل گیری مهم است...❗

1️⃣حقیقت  این است که آزمون TOEF  بصورت ترکیبی از مهارت ها ارزیابی می کند یکی از نکات مثبت  این امتحان  است.دلیل غایی این مهم  در محیط های اداری یا دانشگاهی  انگلیسی زبان  البته با لهجه کاملً  آمریکایی از لیسنیگ و رایتینگ و ریدینگ و اسپیکینگ نیاز مبرم  دارید.

2️⃣از معیار هایی که باید مد نظر داشته باشید این است که دانشگاه یا موسسه مد نظر برای کار و  زندگی که مدنظر شماست و قصد دارید برای آنها اقدام  کنید چه از نظر رویکرد نسبت به آزمون تافل یا آیلتس دارند.

3️⃣سطح زبان شما و میزان مهارت شما در بخش های مختلف زبان انگلیسی می تواند یکی از فاکتور های بسیار مهم در انتخاب آزمون مناسب شما باشد.در آزمون TOEFL، موضوع فایل های لیسنینگ به صورت کامل آکادمیک هستند(عجیب که برای  اینجانب و همکارنم   نیز  ۲ بار در سال ۱۹۹۰-۲۰۰۰ چنین بوده)   در صورتی که در لیسنینگ آزمون آیلتس، نیمی از فایل های صوتی که گوش می کنید در مورد موضوعات فرهنگی,اقتصادی,ورزشی,اطلاعات عمومی,اجتماعی  و...است.این در اصل نشان دهنده  اطلاعات وسیع فرد متقاضی از علوم است.

4️⃣ در آزمون TOEFL مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ ب شدت با مهارت لیسنینگ ترکیب می شوند. این یعنی نمره ای که در بخش Speaking یا بخش Writing آزمون تافل می گیرید، می تواند به صورت منفی یا مثبت تحت تاثیر مستقیم مهارت Listening شما قرار بگیرد.

5️⃣نتایج پس از بارم دهی دال بر نمره دهی است.دقت کنید ⬇️

نمره تعداد سؤالات مدت زمان بخش آزمون30-20 سوال35 دقیقه خواندن –Reading3028 سوال36 دقیقه لیسنینگ – Listening302 متن29 دقیقه رایتینگ – Writing304 وظیفه16 دقیقه صحبت کردن – Speaking

دقت کنید این موارد حال با منابع بسیار زیاد چه برای آزمون تافل یا آیلتس یا ....  هرچه بهتر و بیشتر تمرین کنید نمره  IF  QS  + GPA  بالاتر خواهید گرفت.

🅰️بخش خواندن تافل وجود دارد. هر قسمت با 10 سؤال همراه است و هشت مورد اول همیشه چند گزینه‌ای خواهد بود.پس باید لااقل از ۱۰ پرسش با ۳۶ دقیقه  بین ۷ تا ۸‌سوال را درست پاسخ دهید.نگران نباشید چراکه زمان ما هم تعداد سوالات بیشتر بود و کاغذی و هم  با فشار شدید عصبی و صرف انرژی بسیار بیشتری همراه بود که خدا رو شکر منسوخ شد.سؤالات 3 تا 5 پاسخ و ارزشی بین2 تا 3 امتیاز دارند پس  با بهترین درک و فهم کردن پاسخ دهید.توصیه اینجانب برای شما و دوستان این است بجای حفظ کردن لغات,. جمله  بنویسید و در عین حال بدلیل سخت بودن  جملات آزمون با دقت انگار می خواهید در سازمان ملل بداهه صحبت کنید  زبان خودتان را قوی کنید.

🅱️لیسینگ ۳ لکچر ( Lecture ) که هر کدام حدود ۶ دقیقه طول می کشد گوش خواهید داد و هر لکچر ۶ دقیقه زمان می برد. شما مضاف بر   این که  می بایست به ۲  مکالمه  گوش دهید که هر مکالمه حدود ۳ دقیقه طول می کشد و  هم‌زمان باید وقت  پاسخ دادن به ۵ سوال در هر بخش داشته باشید پس در در حقیقت شما برای هر سوال بین 1,5min-1,7min زمان پاسخ دارید.

همیشه سؤالات با پاسخ‌های ۴ گزینه‌ای ارائه می‌شود  و در بیشتر موارد، شما فقط یک پاسخ صحیح را از بین چهار گزینه انتخاب می‌کنید. در آزمون نیز چند سؤال چند گزینه‌ای با دو پاسخ صحیح وجود دارد. غیر معمول است که سه پاسخ صحیح وجود داشته باشد، اما غیر ممکن نیست. در هر صورت، به شما توضیح داده می‌شود که چند پاسخ را باید علامت بزنید.یاد آوری می کند بجای دو به شکل شدن بین پاسخ ها از نظر روانشناسی بالینی  اولین پاسخی که به ذهن شما  می آید همان پاسخ درست است اما قبل از جواب دادن  اول Notice  کوچک بردارید و با سه سوال دیگر کمی  بین ۳۰ تا ۴۵ ثانیه  سبک سنگین کنید و بعد جواب دهید.

🆎اسپیکینگ شاید یکی از سخت ترین و جوهره اصلی آزمون است فرقی هم  بین تافل , آیلتس و... نیست چراکه تجمیع کل  آنچه فرا گرفته  اید باید  بشرح آتی مانند یک سخنران  نشان دهید ⬇️

سوال تلفیقی از شما می خواهد که یک متن کوتاه (حداکثر 100 کلمه) را بخوانید و به یک کلیپ کوتاه مرتبط با موضوع (حداکثر 80 ثانیه) گوش دهید، سپس پاسخ خود را به یک درخواست ضبط کنید. این کار 30 ثانیه زمان آماده سازی پس از گوش دادن به کلیپ صوتی به شما می دهد، سپس 60 ثانیه برای ثبت کردن پاسخ تان وقت دارید.باید شما و دوستان در هر سوال، شما باید نظر خود را بیان کنید، دلایل و توجیهات مورد نظرتان را توضیح دهید و دیدگاه تان  باز و روان بیان نمایید.

نگاه کنید⬇️
1️⃣Discuss the importance of family in your culture.
2️⃣Discuss the importance of environmental conservation.
3️⃣Discuss the advantages and disadvantages of studying a major that is popular in your country.

4️⃣Describe a job or internship experienc that is related to your field of study and its impact on your career aspirations.

سوالات مستقل (Independent Speaking) در بخش Speaking آزمون تافل، شامل سوالاتی هست که شما را برای ارائه نظرتان در مورد یک موضوع خاص دعوت می کنند.پس با آرامش و اطلاعات بالا  خودتان برای ارائه دادن  یک شبه سمینار آماده نمایید.

این موارد در کلیه آزمون های کلیه زبان های خارجه مرسوم است حال چه انگلیسی یا آلمانی یا فرانسوی البته فارغ از گرامر زبان های با قاعده که آن هم  بسیار مهم است💭📙✒️🗒️

  • میزان تسلط یا روان بودن (Fluency)
  • انسجام و پیوستگی (Coherence)
  • استفاده از گرامرهای متنوع (Grammar)
  • دقت بالا (Accuracy)
  • تلفظ درست لغات (Pronunciation)

با تشکر از جناب آقای دکتر شریفیان 

برای مطالعه بیشتر لینک‌ذیل را کلیک نمایید.

https://www.ets.org/toefl.html
٢٧٨,٠١٩
طلایی
١٧٢
نقره‌ای
٣١١
برنزی
٤٩٩
تاریخ
٣ ماه پیش
عکس پرسش
عکس پرسش
عکس پرسش
عکس پرسش

سوال شما بسیار کلی و باز است بطور مثال  مشخص نکرده آید چه  نوع آزمونی تافل, آیلتس,پی تی ای,ای است تی....؟! 

آزمون جنرال هست یا آکادمیک یا کاملاً تخصصی برای رشته خاصی است مانند هوانوردی  یا آزمون بورد تخصصی پزشکی ...؟!

اما برای باز کردن  موضوع آیتم های معمول پارامترهای  که در این ده ساله اخیر برای دانشجویان دوره ارشد و دکترای تخصصی  در ارتباط بوده و  شاهد سختی این موضوع بوده است 

بشرح ذیل برای شما پست می گذارد.امیدوارست  برای شما مفید باشد.

٢٧٨,٠١٩
طلایی
١٧٢
نقره‌ای
٣١١
برنزی
٤٩٩
تاریخ
٣ ماه پیش

پاسخ شما