پرسش خود را بپرسید
١٦,٠٠٠ هزار تومان پاداش این پرسش تعلق گرفت به

ترجمه متن تخصصی مهندسی مالی

تاریخ
٢ هفته پیش
بازدید
٣٩١

واژه ی معادل انگلیسی این متن تخصصی چی میشه ؟

A financial firm that is willing to accept bills of exchange, that is, to guarantee that they will be paid on the due date. An accepting house uses its financial reputation to earn a fee for acceptance, and its specialized knowledge of financial markets to avoid taking too many risks of accepting bills where it is actually going to have to honour its guarantee. The principal London accepting houses form the Accepting Houses Committee.

٢,٠٩٢
طلایی
٠
نقره‌ای
٠
برنزی
٨٣

٨ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

اگر منظورتان این است که متن به چه واژه‌ای اشاره دارد همان "accepting house" است که معادل فارسی "موسسه قبول‌نویسی" یا "موسسه پذیرش" برای آن پیشنهاد شده است. 

٥,٢٠٨
طلایی
١
نقره‌ای
٢٩٠
برنزی
٦٠
تاریخ
٢ هفته پیش

یک شرکت مالی که مایل به پذیرش برات، یعنی تضمین پرداخت آن در تاریخ مقرر است. یک خانه پذیرنده از اعتبار مالی خود برای دریافت هزینه ای برای پذیرش استفاده می کند و از دانش تخصصی خود در مورد بازارهای مالی برای جلوگیری از ریسک های بیش از حد برای پذیرش قبوض در جایی که در واقع باید ضمانت نامه خود را رعایت کند، استفاده می کند. خانه های اصلی پذیرنده لندن کمیته خانه های پذیرش را تشکیل می دهند.

٢٤,٥٢٤
طلایی
٤
نقره‌ای
٥٤٦
برنزی
٢٦٠
تاریخ
٢ هفته پیش

یک شرکت مالی که حواله تجاری دریافت می کند متضمن است آن را در تاریخ مقرر بپردازد. واحد پذیرش گر از اعتبار مالی خود برای دریافت کارمزد استفاده می کند و دانش تخصصی خود را به کار می گیرد تا در بازارهای مالی از ریسک های بی رویه پذیرش اسنادی که به ایفای تعهدات ضمانت می پردازند بهره مند شود. 

واحد اصلی پذیرش حواله لندن از کمیته ی واحد های پذیرش گر.

١,٣٦٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٩
برنزی
٣
تاریخ
٢ هفته پیش

یک شرکت مالی که آماده دریافت(مسولیت) برات هست به این معنی که اونها تضمین میکنند این برات ها (یا چک ها) در موعد مقرر پرداخت خواهند شد(یک جور واسط بین ۲ معامله گر). یک موسسه تضمین برات از اعتبار مالی خود استفاده میکند تا مبلغی رو برای تقبل این مسئولیت کسب کنه و از دانش تخصصی خودش درباره بازارهای مالی برای اجتناب از تقبل ریسک های زیاد آن دست برات هایی که در واقع مجبور خواهند ضمانت خود را اجرا کنند استفاده میکنند.
خانه اصلی پذیرش برات لندن
از کمیته ی؛ خانه پذیرنگان برات

٤,١٠٥
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٤
برنزی
٤٧
تاریخ
٢ هفته پیش

معادل متن تخصصی مالی که نوشتید، برات‌گیر هست:  drawee

١,٣١٩
طلایی
١
نقره‌ای
١
برنزی
٢٧
تاریخ
٢ هفته پیش

یک شرکت مالی که مایل به پذیرش اسناد تجاری است؛ یعنی ضمانت پرداخت آن‌ها در سررسید مشخص را برعهده می‌گیرد.چنین موسسه ای  از اعتبار مالی خود برای دریافت کارمزد پذیرش استفاده می‌کند و از دانش تخصصی خود در بازارهای مالی برای مدیریت ریسک و اجتناب از پذیرش بیش‌ازحد اسنادی که منجر به ایفای تعهدات ضمانت شود، بهره می‌برد. موسسات پذیرنده اسناد تجاری اصلی لندن «اتحادیه پذیرندگان اسناد تجاری» را تشکیل می‌دهند.

٥٠١
طلایی
٠
نقره‌ای
١٢
برنزی
٦
تاریخ
٢ هفته پیش

ترجمه خط به خط متن شما را ارائه می‌دهم در سه بخش:

1. "A financial firm that is willing to accept bills of exchange, that is, to guarantee that they will be paid on the due date."

یک شرکت مالی که مایل به پذیرش بیل‌های مبادله است، به این معنی که ضمانت می‌دهد که آنها در تاریخ سررسید پرداخت شوند.

2. "An accepting house uses its financial reputation to earn a fee for acceptance, and its specialized knowledge of financial markets to avoid taking too many risks of accepting bills where it is actually going to have to honour its guarantee."

 یک خانه پذیرش از شهرت مالی خود برای کسب هزینه‌ای برای پذیرش استفاده می‌کند، و از دانش تخصصی خود در بازارهای مالی استفاده می‌کند تا از پذیرش بیش از حد ریسک‌ها اجتناب کند که در واقع باید ضمانت خود را اجرا کند.

3. "The principal London accepting houses form the Accepting Houses Committee."

اصلیترین خانه‌های پذیرش لندن، کمیته خانه‌های پذیرش را تشکیل می‌دهند.

٣,٩٢١
طلایی
١
نقره‌ای
٢٩
برنزی
٥٨
تاریخ
٢ هفته پیش

امیدوارم ترجمه زیر براتون مناسب باشه

📍یک شرکت مالی که مایل به پذیرش صورتحساب مبادله است ، یعنی تضمین می کند که آنها در تاریخ مقرر پرداخت می شوند. یک خانه پذیرنده از شهرت مالی خود برای کسب هزینه برای پذیرش استفاده می کند و دانش تخصصی خود را در مورد بازارهای مالی برای جلوگیری از ریسک بیش از حد پذیرش صورتحساب هایی که در واقع باید به ضمانت خود احترام بگذارد ، استفاده می کند. خانه های اصل سرمایه پذیرنده لندن کمیته خانه های پذیرش را تشکیل می دهند

٣٨,٢٨٩
طلایی
٨
نقره‌ای
١١١
برنزی
٢٤٦
تاریخ
٢ هفته پیش

پاسخ شما