پرسش خود را بپرسید

معنی fsosiety را به فارسی میخواستم

تاریخ
١ هفته پیش
بازدید
١١٤

من این کلمه را  در فیلم مستر  ربات  دیده ام و  دنبال معنی آن هستم 

٧ پاسخ

مرتب سازی بر اساس:

در واقع درستش Fsociety  است؛ یک ابزاری بود در این فیلم که کارهای مختلفی مثل جمع آوری اطلاعات و موارد دیگه را انجام میداد

تاریخ
١ هفته پیش

‏fsociety، که مختصر fuck society یا «لعنت به جامعه» است، نام یک گروه هکر مستقر در جزیره کانی، نیویورک، به رهبری آقای ربات مرموز است. این عبارت به نوعی بازی کلامی با دو چیز، هم ساختمان شهربازی متروک که دفتر مرکزیِ این گروه هکری در آن قرار دارد و هم پیام آنها: «لعنت به جامعه» است.

٩,٨١١
طلایی
٣
نقره‌ای
١٦٢
برنزی
١٢٣
تاریخ
١ هفته پیش
عکس پرسش

 Hacker Group in Mr. Robot:

Fsociety (also spelled f*** society) is the name of a fictional hacker group in the American psychological thriller drama television series Mr. Robot. The group is led by the mysterious Mr. Robot, who aims to disrupt the global financial system and expose the corrupt practices of E Corp, a multinational conglomerate. The group's name reflects their anti-establishment ideology and their desire to dismantle societal structures they deem oppressive.

اسم ی گروه هکری تو سریال

١,٢٧٩
طلایی
٠
نقره‌ای
٢٠
برنزی
١٣
تاریخ
١ هفته پیش

سلام.

اون "f" اینجا مخفف"Fuck" هست. "society" روهم میشه به "گروه" یا "محفل"  ترجمه کرد. در کل چون اسم خاص بوده، همون "اف سوسایتی" یا "گروه اف" براش خوبه. کمی ایهام هم داره که به نظر عمدی میاد.اگر ایهام رو در نظر بگیریم میشه به شکل جمله هم معنیش کرد به این شکل: "گور ِپدرِ جامعه (مردم،همه)"

٨٣٦
طلایی
٠
نقره‌ای
١٣
برنزی
٣
تاریخ
١ هفته پیش

اسم یه گروه هکره. مخفف fuck society

٤,٢٥٣
طلایی
٠
نقره‌ای
١٧
برنزی
٧٢
تاریخ
١ هفته پیش
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار

fsociety  = fuck+ society

متشکل از دو کلمه هست که کلمه اول حرف اولش اومده و مخفف شده

تو این سریال شخصیت  اصلی سریال ( الیوت) یک شخصیت جامعه گریزه و از اصول و ارزش های جامعه  متنفره بنابراین اسم گروه هکری که تشکیل میده fsociety هست که معنیش میشه :(لعنت به جامعه)،(ر*یدم به جامعه)، (کو*ن  لق جامعه)

١,٨٢٥
طلایی
١
نقره‌ای
٣٦
برنزی
٤
تاریخ
١ هفته پیش

متنفر از جامعه

جامعه گریز

گوربابای جامعه

توی سریال Mr. Robot اسم یک گروه هکری خرابکار است که از جامعه متنفرند.

٢٨٨
طلایی
٠
نقره‌ای
٣
برنزی
١١
تاریخ
١ هفته پیش

پاسخ شما